ببینید | زی‌زی‌گولوی قصه‌ها 

وقتی شخصیت عروسکی با آن زبان خاص خود می‌گفت «زی‌زی گولو آسی پاسی دراکوتا تابه‌تا»، همه بچه‌ها با آن تکرار می‌کردند و منتظر اتفاق‌های عجیبی از این عروسک بودند.
کد خبر: ۱۴۳۴۲۹۲
تعداد بازدید : 15

قصه‌های تابه‌تا که با نام شخصیت اصلی آن زی‌زی گولو شناخته می‌شد، یک سریال تلویزیونی بود که روی آنتن شبکه دو رفته بود و جمعه خیلی‌هایمان را خاطره‌ساز کرد. زی زی گولو همان شخصیت اصلی سریال بود که انگار از یک سیاره ناشناخته به زمین آمده و مهم‌ترین توانایی او این بود که با خواندن وِرد «زی‌زی گولو آسی پاسی دراکوتا تابه‌تا»، کار‌های خارق‌العاده انجام می‌داد.

زی زی گولو حال و هوای متفاوتی داشت و توانسته بود بین مخاطبان پیر و جوان طرفدار برای خود دست و پا کند. آقای جمالی با بازی رضا فیاضی که نوک‌زبانی حرف می‌زد، همیشه با زی‌زی‌گولو درگیر بود و حرف زدن‌هایشان با هم، خاطره‌های زیادی به جا می‌گذاشت. حتی واژه «زی‌زی گولو» به فرهنگ گفتاری مردم راه پیدا کرده بود و آن زمان خیلی‌ها تکرارش می‌کردند. در یکی از قسمت‌های آن، آقای جمالی با وردی که زی‌زی‌گولو می‌خواند، صدایش عوض می‌شد و موقعیت‌های بامزه‌ای خلق می‌کرد. فیلم زیر را ببینید تا همان خاطره قدیمی نازک شدن صدای آقای جمالی برایتان تازه شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها